ایران یک کشور کلیدی در تأمین امنیت منطقه است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::وزیر دفاع روسیه با بیان اینکه ما ارزش زیادی برای اقدامات جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر قائل هستیم، گفت: ایران یک کشور کلیدی در تأمین امنیت منطقه است و اگر کسی این حقیقت را درک نکند گمراه خواهد شد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، ارتشبد سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه صبح امروز در دیدار با سردار حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با ابراز خرسندی از سفر به جمهوری اسلامی ایران بر گسترش روابط همه‌جانبه و بلند مدت میان دو کشور تأکید کرد.

وی با قدردانی و استقبال از رویکرد ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در توسعه روابط با روسیه گسترش و تعمیق روابط دفاعی و فنی با ایران را فاکتور بسیار مهمی در تأمین امنیت و ثبات منطقه‌ای و جهانی دانست.

وزیر دفاع روسیه با بیان اینکه ما دارای چالش و تهدیدهای مشترکی هستیم، تصریح کرد: ایران و روسیه می‌توانند با همکاری و مساعدت دو طرف با این چالش‌ها و تهدید‌ها مقابله کنند.

ارتشبد سرگئی شویگو در ادامه افزود: ما ارزش زیادی برای اقدامات جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر قائل بوده و خواستار همکاری مشترک در این زمینه هستیم.

وزیر دفاع روسیه با اشاره به اهمیت موافقتنامه‌ای که در این سفر به امضاء می‌رسد، اظهارامیدواری کرد: با امضای این توافقنامه همکاری‌های دفاعی، نظامی ایران و روسیه بیش از پیش ارتقاء و گسترش یابد.

وی با تجلیل از نقش امنیتی جمهوری اسلامی ایران، گفت: ایران یک کشور کلیدی در تأمین امنیت منطقه است و اگر کسی این حقیقت را درک نکند گمراه خواهد شد.

ارتشبد سرگئی شویگو با اشاره به رویکرد سازنده جمهوری اسلامی ایران در اثبات صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای خود گفت: روسیه از این رویکرد سازنده حمایت کرده و می‌کند.

طرفین در این دیدار با توجه به اراده دو کشور در ارتقای روابط دفاعی برای حل و فصل مشکل S300 توافق کردند.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا